NTT DATA, een toonaangevende aanbieder van IT-technologie en diensten, is geselecteerd door Salesforce, de nummer 1 op het gebied van AI CRM, om de applicatieomgeving van het bedrijf te standaardiseren en stroomlijnen.
NTT DATA zal het beheer en de ontwikkeling van applicaties in de hele organisatie van Salesforce ondersteunen. De applicaties omvatten Salesforce Sales-, Marketing-, Service-, Experience- en Commerce Clouds, MuleSoft, Heroku, Slack en honderden apps van derden en op maat gemaakte apps.
“We zijn trots op onze samenwerking met een bedrijf vol experts als Salesforce als reseller en AppExchange-partner. We hebben een 360 graden partnerschap dat go-to-market omvat en nu ook een uitgebreide omgeving van interne applicaties,” zegt Aaron Millstone, Chief Growth Officer bij NTT DATA Noord-Amerika. “Klanten in alle sectoren wenden zich tot ons om hun applicatieportfolio’s te moderniseren, en Salesforce selecteerde NTT DATA door onze meer dan 40-jarige geschiedenis in managed services, ons wereldwijde bereik en onze expertise in Salesforce- en MuleSoft services.”
“Door managed services over de hele Salesforce stack te consolideren, creëren we nieuwe mogelijkheden. We helpen zo onze klanten data en AI te gebruiken om betere inzichten te bieden aan hun gebruikers en een hogere productiviteit voor hun medewerkers”, zegt Juan Perez, Chief Information Officer bij Salesforce.
NTT DATA selecteerde onlangs ook Slack als samenwerkingsplatform voor zijn medewerkers. Met Slack krijgen medewerkers een krachtig hulpmiddel om met elkaar in contact te komen, informatie te delen en nauwer samen te werken.
NTT DATA staat op de tweede plaats in Application Implementation and Managed Services Providers by Market Share, Worldwide, 2022 in de Gartner® Market Share Analysis: Application Implementation and Managed Services, Worldwide, 2022 report [1].
Met de overname van Apisero in 2022 breidde NTT DATA zijn ecosysteem voor digitaal talent van Salesforce en MuleSoft wereldwijd uit.
1] Gartner, Market Share Analysis: Application Implementation and Managed Services, Worldwide, 2022, 23 June 2023. GARTNER is a registered trademark and service mark of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and is used herein with permission. All rights reserved. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
Meer lezen