Cindy Zhou wordt de nieuwe Chief Marketing Officer en Michael Jones is aangesteld als Vice President of Product. De aanstellingen zijn een onderstreping van LogRhythms missie om innovatie te blijven versnellen en zijn positie als toonaangevende, gebruikergerichte NextGen SIEM te versterken.
LogRhythm, het bedrijf achter security operation centers (SOC’s) van grote bedrijven over de hele wereld, breidt zijn managementteam uit met twee aanwinsten. Cindy Zhou wordt de nieuwe Chief Marketing Officer en Michael Jones is aangesteld als Vice President of Product. De aanstellingen zijn een onderstreping van LogRhythms missie om innovatie te blijven versnellen en zijn positie als toonaangevende, gebruikergerichte NextGen SIEM te versterken.
Cindy Zhou is een bekroonde marketingmanager en influencer in de branche en brengt bijna twintig jaar ervaring met zich mee bij technologiebedrijven als Level Access, BackOffice Associates, IBM, Emptoris en Rivermine. Als CMO van LogRhythm wordt ze verantwoordelijk voor het aansturen van de internationale marketingstrategie en samenwerking met sales-, klantsucces- en productteams. Michael Jones heeft een lang trackrecord in de securitybranche. Zo heeft hij bij Cisco projecten voor encryptie-oplossingen en cloudgebaseerde security geleid en was hij bij DomainTools verantwoordelijk voor onder meer productmanagement, productmarketing en UX. Bij LogRhythm houdt hij het overzicht over de productstrategie voor de toonaangevende SIEM- en security-analyticsproducten van het bedrijf.
Mark Logan, CEO van LogRhythm, is blij met de aanstellingen. “De toevoeging van Cindy en Michael aan het team laat zien hoe belangrijk we de samenwerkingen met onze klanten vinden, en dat we ervoor willen zorgen dat hun zakelijke beveiligingsomgevingen van internationale topkwaliteit zijn. Zowel Cindy als Michael hebben een mooi trackrecord in het aansturen van klantgerichte marketing- en productstrategieën, en ik ben dan ook erg blij dat ze onderdeel worden van het LogRhythm-team.”