Na 46 jaar introduceert Dalosy met trots een nieuwe huisstijl. Een stijl die veel beter past bij haar oplossingen, diensten en ambities.
In 1976 was Dalosy in Nederland het eerste bedrijf dat de apparatuur voor het lezen van de barcodes op de markt bracht. Inmiddels heeft Dalosy zich gespecialiseerd in het leveren van totaaloplossingen voor Enterprise Mobility. Tijd om dus ook de 46 jaar oude logo aan te passen.
Dalosy biedt namelijk veel meer dan alleen barcode scanners of auto-ID apparatuur. Je kunt bij Dalosy ook terecht voor app development, het aanleggen en beheren van draadloze netwerken en diverse support, onderhoud, beheerdiensten zoals Mobile Device Management en Enterprise Mobility Management. De vernieuwde website laat dat nu ook zien. Het nieuwe logo en de huisstijl passen bij een veelzijdige organisatie in beweging en representeert tegelijkertijd de betrouwbare uitstraling van het merk en haar medewerkers.
“Ons logo is al 46 jaar vrijwel hetzelfde gebleven, terwijl er in de tussentijd ontzettend veel is veranderd binnen Dalosy. De nieuwe huisstijl is strakker, professioneler en moderner, wat goed aansluit bij ons bedrijf, onze oplossingen en ambities. Met deze nieuwe huisstijl zijn wij klaar voor de toekomst” aldus Arie van der Stel, managing director van Dalosy.
Omdat er bij Dalosy nog veel verpakkingsmaterialen worden gebruikt, is er bewust gekozen om het nieuwe logo geleidelijk door te voeren. Het is duurzamer om eerst de oude voorraden op te maken.
Over Dalosy
Met ruim 45 jaar in Enterprise Mobility, levert Dalosy gespecialiseerde kennis en totaaloplossingen voor meer efficiëntie, flexibiliteit en real-time inzicht. Supermarkten, ziekenhuizen, distributiecentra, fabrieken en nog veel meer organisatietypen heeft Dalosy begeleid bij het automatiseren, optimaliseren en beheren van bedrijfsprocessen. Van advies en oriëntatie tot uitvoering en beheer. Bekijk de website: www.dalosy.com