Hoe loop je als onderneming voorop in een wereld die razendsnel evolueert en waar alle zekerheden één voor één op de schop gaan? In het Opportunity Report blikken iO experts vooruit en bundelen de kansen voor ondernemingen op vier domeinen: business innovatie, slimme marketing & communicatie, geoptimaliseerde klantervaringen en sterk technologische fundament.
Vandaag lanceert end-to-end agency iO het Opportunity Report: een digitale gids om merken, klanten, overheden en zelfs de totale markt voor te bereiden op de ontwikkelingen, uitdagingen en mogelijkheden van 2023 – en hoe er slim op in te spelen. De diverse expertise van iO vertaalde zich in een lijvige gids vol kennis, visies, video’s, interviews, en vooral uitgeschreven adviezen en opportuniteiten.
Wat kan je als organisatie verwachten van 2023? In moeilijke, onzekere tijden hebben veel ondernemingen de conservatieve reflex om vast te houden aan wat ze al kennen. Om te doen wat ze altijd al hebben gedaan. Ook al is die reflex begrijpelijk, we hebben in 2023 net méér durf en méér innovatie nodig. Bij iO zijn ze een stap verder gegaan. In het Opportunity Report vertalen ze trends niet alleen naar opportuniteiten, meer dan 25 experts geven 19 adviezen over hoe jouw organisatie die kansen kan grijpen.
Pieter Janssens, CEO bij iO:
“De digitale wereld evolueert razendsnel en dat zorgt ervoor dat tijdig inzetten op nieuwe ontwikkelingen en technologieën nog nooit zo belangrijk was. Met het Opportunity Report willen we bedrijven hier proactief in ondersteunen aan de hand van de collectieve kennis die verspreid over de iO-campussen te vinden is. Deze knowhow, ervaring en visie maken we voor iedereen beschikbaar.”
Per vakgebied (strategie, marketing, content en technologie) is iO’s expertise efficiënt gebundeld in vier topics:
- business innovatie,
- slimme marketing & communicatie,
- geoptimaliseerde klantervaringen,
- een sterk technologische fundament.
Lees, luister en bekijk 2023.iodigital.com.