Nemo Verbist versterkt vanaf 1 november het directieteam van technologie-integrator Dimension Data. Hij wordt verantwoordelijk voor de visie, strategie en go-to-marketuitvoering van de diensten Customer Experience en Digital Workplace.
Verbist werkt sinds 2006 bij Dimension Data en werkte meer dan twintig jaar in de verkoop van technologie-oplossingen gericht op de ondersteuning van zakelijke doelstellingen. Hij was eerder de Belgische General Manager van softwareconsultant Euricom, een dochteronderneming van Dimension Data.
‘We zien vandaag een verschuiving van individuele productiviteit naar agile teamproductiviteit’, legt Verbist uit. ‘Artificiële intelligentie, machine learning en chatbots zijn enkele van de technologieën die digitale bedrijven in staat stellen om productiever te zijn en meer op klantentevredenheid te focussen. Dankzij die technologieën kunnen medewerkers focussen op taken die bedrijfswaarde toevoegen. Onze klanten willen technologie gebruiken die hun beslissingen helpt nemen op basis van realtime data. Zowel Customer Experience als Digital Workplace zijn koplopers op dat vlak. Ik vind het dan ook ontzettend spannend om op deze manier de vooruitgang van onze klanten te kunnen ondersteunen.’