Mede-oprichtster en ceo Leslie Cottenje houdt Hello Customer voor bekeken. De jongste drie maanden nam ze een sabbatical maar nu heeft ze beslist om aan een nieuw avontuur te beginnen. ‘Nieuwe klanten maken, bedrijven strategisch vooruithelpen, mensen helpen groeien, thought leadership en een merk neerzetten, dat wil ik in de toekomst ook blijven doen,’ schrijft Leslie Cottenje op Facebook. ‘Vanaf september vlieg ik er opnieuw in, in een nieuw hoofdstuk en met bakken energie en goesting.’
Hello Customer werd in 2015 opgericht door Lieslie Cottenje, Bram De Vos en Joeri Pansaerts. In twee investeringsronden haalde de specialist in customer en employee experience acht miljoen euro op. De hoofdzetel bevindt zich in Gent maar het bedrijf heeft ook een afdeling in Parijs. Referenties zijn onder andere Saxo Bank, Securitas, Balouise verzekeringen en Colmar restaurants. Vorig jaar organiseerde Hello Customer samen met sectorgenoot U-Sentric voor het eerst de ‘Customer Centered Organizations Awards’.
In 2019 werd Leslie Cottenje nog genomineerd als onderneemster van het jaar. Bram De Vos, de huidige voorzitter van de raad van bestuur, volgt haar op als ceo.