Je hebt net een onderneming opgericht of je hebt je ingeschreven bij de KVK. Misschien ben je het van plan om te doen alleen heb je wat vragen. Het is dan fijn geholpen te kunnen worden door een persoon die op basis van jouw persoonlijke situatie antwoord kan geven op vragen.
Telefonisch contact met KVK
Het is je misschien al opgevallen, maar steeds meer bedrijven maken het je lastig om telefonisch in contact met ze te komen. Dit doen ze door bijvoorbeeld heel simpel het telefoonnummer niet meer bij de contactgegevens te zetten, maar wel andere manieren te presenteren om in contact te komen. De andere manieren zijn alleen niet altijd de beste en vaak helpen ze je er ook niks mee.
Contact opnemen met de KvK is lastiger dan je misschien denkt. Ook zij zijn namelijk lastig te bereiken doordat het telefoonnummer niet meer op de website staat. Je kunt altijd contact met ze opnemen alleen moet je dan wel het juiste nummer vinden. Dit is dan de moeilijke taak op dat moment. Als je een vraag hebt over jouw eigen onderneming dan heb je er niks aan om bij de veelgestelde vragen te kijken. Dit gaat over een algemeen onderwerp wat voor jou op dit moment niet van belang is.
KVK heeft ook de mogelijkheid bijvoorbeeld om via social media contact op te nemen. Als voorbeeld zij hebben een facebook account waar aangegeven staat dat je ze een berichtje zou kunnen sturen. Dit zou je ook bijvoorbeeld met een email kunnen doen alleen is de vraag dan of er wel gereageerd gaat worden en wanneer. Als jij een week moet wachten op je antwoord of steeds maar wacht op een antwoord en die nooit krijgt dan heb je er vooralsnog niks aan.
Wat is onze missie?
Tegenwoordig is veel te zien dat bedrijven op een manier werken dat het lijkt alsof ze willen dat jij je eigen problemen oplost. Nou is dat iets waar wij het niet geheel mee eens zijn omdat je dat natuurlijk niet altijd zelf kan. Daarbij als een bedrijf je een dienst verleent of iets verkoopt dan moet jij de mogelijkheid hebben om bij ontevredenheid of onwetendheid contact op te nemen.
Doordat bedrijven dat steeds moeilijker maken voor consumenten proberen wij ons hiervoor in te zetten. Door de nummers te verzamelen en de mensen die naar ons nummer bellen door te verbinden hopen wij op deze manier deze mensen te helpen. Wij zorgen ervoor dat je in contact komt met een medewerker van het bedrijf. Hierdoor kan jij jouw persoonlijke situatie bespreken met de medewerker en samen zoeken naar een oplossing hiervoor. Dit is beter dan met een chatbot praten.