Antwerpen, 6 juli 2022 – HR departementen worden steeds meer betrokken bij strategische transformatieprojecten. Tegelijkertijd moet hun dienstverlening naar medewerkers vlekkeloos verlopen en worden ze geconfronteerd met een ongekende war for talent. TriTechnology en TriHD slaan daarom de handen in elkaar en reiken automatiseringsoplossingen aan om HR departementen de nodige ademruimte te geven.
Met de introductie van TriHD en TriTechnology zet het Nederlandse moederbedrijf Parklane Insight in op verdere verbreding van haar service portfolio in België. Hiermee staan er twee nieuwe merken naast TriFinance met z’n gevestigde naam. TriHD, TriTechnology en TriFinance onderscheiden zich van andere consultancybedrijven door de medewerkers steevast op de eerste plaats te zetten. Die aanpak komt voort uit de overtuiging dat de groei van mensen als primaire focus er ook voor zorgt dat de best mogelijke kwaliteit in de Do-How dienstverlening wordt geleverd aan klanten.
TriHD
TriHD met z’n talentpool van getalenteerde Human Development-consultants staat klaar om expertise te injecteren op vlak van HD-operations, payroll, talent development en talent acquisition. Daarnaast co-creëert TriHD met klanten om processen te optimaliseren en te automatiseren in functie van een betere employee experience en om de nodige metrics & analytics op te zetten om de juiste beslissingen te kunnen nemen.
TriTechnology
TriTechnology levert een combinatie van diensten en oplossingen die organisaties in staat stelt gelijke tred te houden met de ontwikkelingen en de veranderende bedrijfsbehoeften. Met behulp van technologie kunnen HR afdelingen efficiënter en veerkrachtiger worden met als doel de ervaringen van medewerkers en klanten steeds verder te verbeteren.
Enkele van de oplossingen die TriTechnology en TriHD kunnen aanbieden aan HR departementen zijn:
Automatisering van het onboardingsproces
Het instroomproces waarbij nieuwe medewerkers kennismaken met je organisatie is cruciaal in functie van employee engagement. Zinvolle trajecten die focussen op onder andere persoonlijke begeleiding, opleiding en feedbackmomenten zorgen van meet af aan voor verbondenheid. Wij helpen organisaties om de operationele aspecten van een onboardingtraject te automatiseren, zodat er volop kan ingezet worden op de touchpoints die echt het verschil maken.
Medewerkersportal en HR-service delivery
Nog te veel HR professionals werken reactief op basis van een overladen mailbox met vragen van medewerkers. Wij helpen organisaties om de toegang tot HR services te vereenvoudigen en intelligente workflows op te zetten. Zo komt er tijd vrij voor strategische zaken en stijgt de medewerkerstevredenheid.