Capgemini, wereldwijd marktleider op het gebied van consulting, technologie en outsourcingdiensten, verrijkt zijn Sales-team met de aanwerving van twee nieuwe Sales: Thijs Hemelaer als portfolio Sales Testing en Mitchell Broodcooren als Solution Sales Cloud en Infrastructure Services.
Hoewel vrij nieuw in het IT Sales wereldje, brengt Thijs Hemelaer al een mooie eerste werkervaring mee naar het Capgemini Salesteam. Na het volgen van een intensief internationaal trainingsprogramma startte hij zijn carrière in IT Sales bij IBM, waar hij al snel zijn eerste succesvolle deals onderhandelde en verantwoordelijk was voor het ontwikkelen van meerdere accounts in de bank- en retailsector.
Thijs: “Het analyseren van de behoeften van de klant en het vinden van strategische en tactische oplossingen voor echte zakelijke problemen is wat mij drijft, en ik geniet enorm van de discussies met de klant en de interacties tijdens het hele proces.”
Mitchell Broodcooren begon zijn loopbaan als recruiter en werd vervolgens Account Manager bij een lokaal uitzendbureau. Hij leerde oplossingen op basis van technologie verkopen bij Devoteam, waarna hij verantwoordelijk werd voor het ontwikkelen van business in Vlaanderen binnen de Energy & Utilities markt bij NRB, voordat hij bij Capgemini aan de slag ging.
Mitchell: “Mijn doel is om met onze technologie en diensten, het onze klanten makkelijker te maken en hen te helpen focussen en uit te blinken in hun business.”