Met deze sponsoring is Infradata toegetreden tot de amateur golf als nationale partner for een van de meest prestigieuze toernooien in België.
Porsche Golf Cup: Infradata wordt Nationale sponsor
Met deze sponsoring is Infradata toegetreden tot de amateur golf als nationale partner for een van de meest prestigieuze toernooien in België.
De Royal Golf Club du Sart Tilman is de plaats waar de Porsche Golf Cup België van start ging in 2019. Deze derde editie van de Porsche Golf Cup vindt plaats van 26 april tot 4 oktober op de meest tot de verbeelding sprekende golfbanen in België. Met deze competitie proberen spelers gekwalificeerd te geraken voor de Nationale Finale in Waterloo en de Wereldfinale in 2020.
De Porsche Golf Cup België begon twee jaar geleden. Aangezien vele Porsche eigenaars golf spelen, vond Porsche dit event de beste manier om haar klanten te bedanken voor het vertrouwen. Het event is exclusief voor Porsche eigenaars. Elk Porsche Center in België kan deelnemen en haar klanten of prospecten uitnodigen.
Een nieuwe nationale partner
Wanneer Infradata op zoek was naar nieuwe mogelijkheden binnen sportsponsoring, kwam Nico Van Buitenen – Managing Director Infradata BeLux – in contact met Golazo, de sportmarketing firma die deze reeks van evenementen ondersteunt. Andy Hancock van Golazo is verheugd een nieuwe nationale partner te hebben gevonden voor de Porsche Golf Cup:
Andy Hancock van Golazo: “We zijn erg blij met de partnership met Infradata. Op het einde van vorig jaar waren we op zoek naar een nieuwe nationale partner dewelke volledig past bij de waarden van de Porsche Golf Cup series. Daarbij keken we vooral naar een partner die belang hecht aan kwaliteit, innovatie en netwerking. Ik denk dat de geografische spreiding van onze evenementen en de sterkte van het Porsche merk precies is waar Infradata naar op zoek was en we zijn dan ook erg opgetogen met deze samenwerking.”
Infradata en golf, een onvergetelijke combinatie
Sport, en voornamelijk golf heeft altijd een groot deel uitgemaakt van de Infradata branding de afgelopen jaren. Met een ‘best of breed’ aanpak wil Infradata haar naam geven aan de meest prestigieuze golf evenementen in de BeNeLux. De afgelopen vier jaar, was Infradata steeds trotse sponsor van de Mercedes Golf Trophy en heeft dit jaar beslist verder te werken met de Porsche Golf Cup.
Nico Van Buitenen, Managing Director BeLux:”Onze unieke waarden propositie is gebaseerd op het leveren van de allerbeste oplossingen in de markt aan onze klanten. Dit is van uiterst belang, gezien we actief zijn in een zeer kwetsbaar deel van een werkomgeving, namelijk het netwerk en de netwerkbeveiliging. Deze aanpak is wat we ik kon terugvinden bij Porsche. Porsche staat voor de grootste kwaliteit, de grootste performantie en dit met aandacht voor hun traditie, maar ook voor innovatie. Daarnaast hecht Porsche erg veel belang aan haar klanten, wat het een merk maakt waar Infradata zich graag mee associeert.”
Naast golf, probeert Infradata verscheidene andere sport evenementen te ondersteunen. Bijvoorbeeld de officiële start van de Tour de France in Brussel of de Play-Offs van het nationale voetbal in België.