Insight EMEA, een wereldwijde leverancier van Intelligent Technology Solutions™ die in de Fortune 500 van ’s werelds grootste bedrijven staat, heeft zopas aangekondigd dat Karen Mclaughlin werd benoemd tot Vice President Services, EMEA. Met een team van meer dan 250 serviceprofessionals onder haar hoede wordt ze verantwoordelijk voor de versnelde uitbreiding van Insights serviceafdeling in Europa. Ook in België wordt ingezet op een stevige groei van IT-diensten.
Ook voor België en Luxemburg zijn diensten dus een erg belangrijke focus. Insight is in dat opzicht uniek omdat ze naast het leveren van oplossingen ook kan helpen bij de implementatie én de adoptie van de aangekochte technologie. Insight wil hiermee haar klanten ondersteunen om het maximale resultaat uit hun IT-investering te halen. Insight kijkt dan ook verder dan enkel het product door ook de omarming van technologie bij medewerkers te stimuleren. Door de kennis die aanwezig is binnen de organisatie zowel op Europees als lokaal vlak, zijn ze in staat om een klant van begin tot eind te helpen.
Country Manager Belux, Marie Del Marmol becommentarieert: “Diensten zijn een belangrijke focus voor Insight BeLux. We investeren, op lokaal niveau, in het recruteren van nieuwe mensen op vlak van services delivery én solution sales. Hierdoor blijven we relevant voor klanten op gebied van traditioneel advies én beheer van licenties, maar kunnen we hen ook helpen bij IT-innovaties. Omdat we zonder meerkosten consultants uit heel Europa kunnen inzetten, maken we ook gebruik van de Europese footprint van Insight om onze klanten maximaal te helpen.”
Karen Mclaughin, de nieuwe Vice President Services EMEA, heeft ruim twee decennia ervaring in het leiden en ontwikkelen van managed services van topniveau voor organisaties overal ter wereld. In haar meest recente functie van vicevoorzitter bij DXC Technology hielp ze klanten om hun IT-infrastructuur te optimaliseren, zodat deze opnieuw konden focussen op hun digitale transformatie. Ook is ze erg vaardig in het uitwerken en uitbreiden van innovatieve serviceoplossingen, waarbij ze artificiële intelligentie en automatiseringstechnologie inzet om de klanten- en gebruikerservaringen te verbeteren.
Karen Mclaughin: “Ik ben echt verheugd deel te kunnen uitmaken van een team met zo’n fantastische cultuur en ondernemersgeest. Er zijn tal van mogelijkheden om de serviceafdeling te laten groeien in de regio EMEA en om klanten te helpen hun activiteiten efficiënter te beheren en tegelijk te transformeren en te innoveren. Nu de vraag naar cloudservices en managed services almaar toeneemt, zal ik ervoor zorgen dat we onze oplossingen kunnen uitbreiden om in te spelen op de veranderende behoeften van onze klanten. In het digitale tijdperk kunnen we de concurrentie alleen voorblijven door de klant centraal te stellen. Met onze services willen we bedrijven dan ook helpen om de beste omgeving te ontwikkelen voor hun werknemers en klanten, zodat ze hun concurrentiekracht op de markt kunnen vergroten.”