Het cloudbedrijf Stuart voegt twee sterkhouders aan zijn team toe. Het betreft Kirsten Ujvari als brand & marketing manager en Luc De Cleir als business development manager.
Ujvari is in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor het positioneren van het merk Stuart. Hiervoor moet zij een strategisch brand- en marketingcommunicatieplan ontwikkelen en uitrollen. De Cleir focust zich op het identificeren van potentiële klanten en het werven van nieuwe klanten.
Ujvari heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd in alles wat met merken en mensen te maken heeft. Als mede-oprichtster van Verbeeck+Ujvari, een merkstrategisch agentschap, hielp ze bedrijven in het versterken van hun merk. In 2015 werd het bedrijf verkocht, waarna ze de overstap maakte naar Stuart.
De Cleir was actief als account executive financial services bij onderzoeks- en adviesbureau Gartner, waar hij cio’s van banken en verzekeraars adviseerde over technologische transformatie. Hij kan het strategische aspect verbinden met de technologie. Daarvoor heeft hij jarenlang gewerkt als sales- en business developer bij Hewlett-Packard Enterprises. Zo leidde hij gedurende drie jaar het partnerkanaal van HPE in Belux.