Oracle heeft een nieuwe updates aangekondigd van Oracle Unity, Fusion Cloud voor supply chain en manufacturing, Fusion Cloud voor erp en nieuwe integraties met Sprinklr en Zoom.
De updates van Oracle Unity stellen marketeers in staat complexe projecten rond het integreren van klantgegevens te vervangen door een enkel platform. Dat platform omvat alle data en is snel en eenvoudig te activeren binnen bestaande bedrijfsprocessen. Dit stelt marketeers in staat om inzicht te krijgen in de belangrijkste accounts en om doelgroepen op te bouwen die account-specifiek zijn. Ook het opzetten van geautomatiseerde marketingprogramma’s gericht op specifieke accounts behoort tot de mogelijkheden.
Specifiek voor supply chain-specialisten is er een update van Fusion Cloud. Deze helpen bedrijven om de samenwerking tussen supply chain-netwerken te vergroten, proactief supply chain-middelen te beheren en planningen op lange termijn voor de supply chain te implementeren. Zo wordt er bijvoorbeeld gebruikgemaakt van ai in de planningstool om aanbevelingen te geven rond de introductie van nieuwe producten. Die ai laat klanten ook reageren op productieverstoringen en helpt deze te voorspellen. Ook inkooporders en werkorders worden automatisch gesynchroniseerd met de supply-planning.
Op te krikken
Ook in Fusion Cloud voor erp zijn updates toegevoegd rond ai, digitale assistenten en natuurlijke taalverwerking. Deze helpen financiële teams om de besluitvorming te verbeteren met realtime-inzichten, bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en de efficiëntie op te krikken. De intelligent performance management-tool bijvoorbeeld speurt naar gegevenspatronen om op het juiste momenten contextuele inzichten te geven. Gebruikers kunnen zo snel verbanden blootleggen en een adequater reageren.
Oracle komt ook met integraties in Sprinklr en Zoom. Sprinklr is een customer experience management (cxm)-platform dat organisaties helpt klanten gepersonaliseerde ervaringen te bieden. De nieuwe integratie helpt marketeers om op elk moment van de ‘klantreis’ hun publiek te bereiken via sociale media en andere kanalen en serviceverzoeken beter op te lossen. Zodra een potentiële klant bijvoorbeeld op een promotiemail klikt, wordt deze gesynchroniseerd met Sprinklr en kan die klant direct worden aangesproken via sociale kanalen. Op die manier worden social media, berichtendiensten en digitaal marketingcampagnes beter samengebracht.
Voor Oracle Fusion Cloud Customer Experience en Zoom, ten slotte, zijn integraties aangekondigd die sales-, marketing- en customer service-teams moeten helpen om video te integreren in bestaande processen en workflows, alweer om klantinteracties beter te laten verlopen. Zo kunnen bijvoorbeeld verkoopteams video gebruiken. Verkopers kunnen een Zoom-vergadering plannen of starten en de Zoom-interactie bekijken als onderdeel van een feed. Gesprekken kunnen worden opgenomen en opgeslagen voor later. Er zijn ook transcripties van te maken.