Eddy Peters volgt zichzelf op als voorzitter van de Belgische afdeling van het IT Service Management Forum, kortweg ItSMF. Hij mag er dus nog eens drie jaar bij doen.
‘Met ItSMF willen we vooral kennis delen en de deelnemers inzichten bezorgen. Hoe kunnen we het connecteren verder faciliteren? Hoe kan context inzichtelijk gemaakt worden zodat mensen beter begrijpen wat het potentieel is van service management,’ stelt Eddy Peters. Hij is al acht jaar als principal ITSM-consultant aan de slag bij CTG dat onlangs voor 155 miljoen euro overgenomen is door integrator Cegeka.
Eddy Peters studeerde it aan de internationale hogeschool in Leuven en begon zijn loopbaan als security manager bij Siemens. Begin 1999 werd hij support manager bij Compuware om dan zeven jaar later bij CTG aan te kloppen als senior ITSM presales consultant aan te kloppen bij CTG. Bij Glaxo SmithKline Biologicals werd hij vervolgens CTG Service Manager. Tien jaar geleden werd hij aangetrokken door Econocom, eerst als service director en later als ITSM competence manager. Sinds 2015 is hij opnieuw te vinden bij CTG.