Leadfabric, de specialist in digitale B2B marketing- en salestechnologie, trekt Ab Polspoel aan als verantwoordelijke voor strategy & business development.
Ab Polspoel is een VUB-economist van opleiding. Hij begon zijn loopbaan bij de openbare omroep VRT, maar maakte al in 2000 de digitale omslag. Hij werkte 5 jaar als strategy consultant en projectmanager bij Digital Age Design om dan bij Touring Wegenhulp aan de slag te gaan als internet-, communicatie- en brandmanager. Eind 2011 werd hij marketingdirecteur bij Photo Hall Multimedia. Een jaar later werd hij aangetrokken als marketing director store concepts bij La Lorraine Bakeries om dan in de zomer van 2021 head of strategy and operations te worden bij S1 Digital. Sinds kort nu dus bij Leadfabric.
Lead Fabric is een van de belangrijkste spelers in digitale B2B marketing- en salestechnologie en kende vorig jaar nog een groei van 25 procent. Het speelt vooral internationaal een belangrijke rol. In ons land telt het referenties zoals Telenet Business, Barco, Athlon en de Federale verzekeringen.