Het Gentse digitale agentschap Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het agentschap met focus op technologie, branding en duurzame groei. De nieuwe groep telt zowat vierhonderd medewerkers.
De naam Duke & Grace bestaat sinds drie jaar en is tegelijk een van de grote namen uit de Belgische internetscene. Het bedrijf ging eerst door het leven als Netlash en werd nadien omgedoopt tot Wijs. In 2019 na een fusie met het creatief bureau Gents werd gekozen voor een nieuwe naam: Duke & Grace.
Duke & Grace werkt internationaal voor merken zoals Barco en Netflix, maar ook voor lokale merken zoals Foodbag en Goed. Het bureau wordt nu een onderdeel van Springbok, dat eerder al het eveneens in Gent gevestigde Make Sense overnam.
Internationaal
Sammy Colson, ceo van Springbok, zet intussen ook de internationalisering van zijn bedrijf verder. Het begon daar al mee eind 2020 met de overname van Adeptiv in Nederland, dat nu ook Springbok heet. Naast in Gent beschikt de groep over kantoren in Antwerpen, Brussel en Mechelen in België en in Nederland in ‘s-Hertogenbosch en Amsterdam.