Camille Audet is bij verzekeraar Axa België bevorderd tot chief customer & data officer. Zij was digital director en vervangt Gunther Uytterhoeven die doorgroeit als chief customer & innovation officer.
Camille Audet studeerde aan het het instituut voor politieke studies in Parijs en heeft een master marketing strategie en communicatie op zak. Ze begon haar loopbaan bij L’Oreal en Danone en kwam in 2008 terecht bij Belfius, toen nog Dexia, eerst als strategic market manager, later als head of direct sales.
In januari 2014 verhuisde ze naar BNP Paribas Fortis als head of digital intelligence. Twee jaar later werd ze head of customer satisfaction. Sinds 2018 is Camille Audet bij Axa België aan de slag en groeit ze nu dus door tot chief customer & data offcier.
Gunter Uytterhoeven werkte drie jaar bij KBC en vervolgens bijna zeven jaar bij The Boston Consulting Group. Ook hij was bij BNP Paribas aan het werk om dan in de lente van 2016 aan te kloppen bij Axa België. Hij wordt nu dus chief customer & Innovation Officer.
Zowel Audet als Uytterhoeven maken deel uit van het management committee.