Een nieuw Belgisch bedrijf heeft zich aangesloten bij het Salesforce-ecosysteem. De oprichters van Upeo zijn de ervaren Salesforce-professionals Sara Mathijs en Christian Cano (beiden ex-4C).
Mathijs en Cano delen een verleden in Salesforce bij zowel Accenture als 4C/Wipro. Mathijs was tot voor kort country director Belux bij Wipro. Voor de overname van 4C door Wipro was ze country managing director Benelux bij 4C. Cano was Salesforce Lead Consultant bij 4C. Samen brengen ze jarenlange Salesforce-ervaring mee in verschillende sectoren, over verschillende Salesforce-clouds (sales, service, marketing, commerce) en vaak in een multicloud-omgeving.
Upeo wil zich van andere Salesforce-consultants onderscheiden door een langetermijnvisie op klantencontracten. ‘Wij geloven er heilig in dat een Salesforce-project niet ophoudt eens het live gegaan is’, zegt Cano. ‘We zien het als het startpunt om je data aan het werk te zetten en de vruchten te plukken van het project.’
‘Bedrijven hebben vaak fors geïnvesteerd in digitale transformatieprogramma’s, door software aan te schaffen of te maken die hun klanten en hun ervaring centraal stelt in hun strategie’, pikt Mathijs in. –‘Helaas plukken ze niet altijd de vruchten van deze investeringen. Upeo zal zich richten op het maximaliseren van de ‘return on investment’ door het implementeren van ‘customer-first’-strategieën.’
Het is dan geen toeval dat Upeo vandaag op 5 oktober wordt gelanceerd Het is namelijk de internationale Customer Experience Day (CXDay). ‘Zoals het gezegde luidt: zonder klanten heb je geen bedrijf, maar een hobby’, aldus Mathijs. ‘Customer experience en customer centricity zijn de topprioriteit voor elke organisatie. Technologie helpt je bij het aantrekken en behouden van klanten.’