Het Antwerpse Mia Interactive gaat op in de Intracto Group. Het digitale bureau telt twintig experts in strategie, web-ontwikkeling en online-marketing. Door de overname groeit Intracto Group meteen uit tot de grootste partner van HubSpot in België.
Mia Interactive werd vijftien jaar geleden opgericht. Doordat de vragen van klanten steeds breder werden en steeds meer expertise vergden, startte het bedrijf de zoektocht naar een partner. ‘De groeispurt van Intracto Group de laatste jaren was eigenlijk voor ons een moment om na te denken over de toekomst’, zegt strategic director Steven Van Duyse. ‘Klanten vragen steeds meer om end-to-end ontzorgd te worden. Minder en minder willen ze met een veelheid aan nichebureaus werken omdat alle processen van hun dienstverlening naadloos op elkaar moeten aansluiten. Met Intracto zijn we in staat elk digitaal vraagstuk het hoofd te bieden.’
Naast de expertise in Drupal en Symfony wakkerde ook de ervaring van Mia met HubSpot de interesse bij Intracto aan. ‘Marketing automation zal de komende jaren alleen maar aan belang winnen’, zegt Intracto-ceo Pieter Janssens. ‘Dat we samen met Mia Interactive, naast Salesforce en Adobe, nu de grootste partner van HubSpot worden in België is waardevol. Samen met Mia Interactive versterken we ons op de vijf domeinen die zo belangrijk zijn voor ons: strategie, creatie, content, marketing en technologie.’
Intracto werd in 2005 opgericht en werkt voor Proximus, Johnson & Johnson, ING, Q8 en Hyundai. De laatste jaren reeg het bedrijf de overnames aaneen, zowel in België als Nederland.