Startup-accelerator Start it @KBC heeft HubSpot aangetrokken als nieuwe partner. Het softwareplatform van Hubspot geeft startups de mogelijkheid processen te automatiseren en een beter inzicht te krijgen in klantervaringen.
De samenwerking met HubSpot laat de startups in het ecosysteem van Start it @KBC toe om beter in te spelen op wat er leeft bij hun klanten. ‘HubSpot brengt marketing, sales en klantinzichten samen in een tool’, zegt managing director Anna Thomlinson van Start it @KBC. ‘Inzicht krijgen in hoe klanten met je product omgaan, is vandaag belangrijker dan het product zélf. Een middelmatig product dat een sterke digitale klantervaring biedt, zal beter verkopen dan een uitstekend product zonder online-strategie.’
Startups van Start it @KBC krijgen tot negentig procent korting op de Hubspot-software voor marketing, sales en services (de crm-software is gratis voor alle gebruikers). Ze kunnen ook webinars volgen en beroep doen op de expertise van het bedrijf: suggesties om hun seo te verbeteren, tips om beter te reageren op sociale media en automatisch gepersonaliseerde follow-up van klanten.