Met de overname van het creatieve agentschap Be Connect, breidt Intracto Group zijn Franstalige expertise op het vlak van performance- en contentmarketing uit. Het is bovendien een goede kans om de voetafdruk in Brussel nog te vergroten, zegt Intracto.
Het team van het Brusselse Be Connect telt twintig experts in strategie en content (social, mobile video) en performance (social advertising, sea en digital display). In de klantportfolio van Be Connect zitten klanten zoals Nestlé, Beobank, Etam, Undiz, Brico, D’Ieteren, VOO en Brussels Airport.
Sabrina Bulteau en Olivier de Decker, de oprichters van Be Connect, vervoegen zich bij de aandeelhouders van Intracto. ‘Intracto is in het huidige landschap duidelijk dé groep met ambitie’, klinkt het bij de oprichters. ‘Om verder te groeien en onze expertise nog breder in te zetten, zijn we dan ook erg fier voortaan deel uit te maken van de Intracto Group. Van bij de start zagen beide partijen tal van opportuniteiten om mekaar sterker te maken. Zeker ook voor onze klanten is dit weer een stap voorwaarts: zij kunnen rekenen op een nog bredere waaier aan expertises en een nog straffer team van experts.’
Intracto, opgericht in 2005, heeft momenteel 720 medewerker op elf locaties in België en Nederland.