The House of Contact Centers, kortweg THOCC, lanceert LevelX4. Deze toepassing toont op basis van 51 parameters de ‘maturiteits-status’ van een contactcenter. Volgens het bedrijf is dit een primeur voor de Benelux.
Contactcenterleiders en -verantwoordelijken krijgen met de toepassing een duidelijk beeld van de huidige maturiteit van de organisatie. Het biedt met praktische tips en een prioriteitenlijst de oplossing om die score kan verbeteren. Sinds de lancering, net voor deze zomer, hebben reeds 25 organisaties LevelX4 aangeboord. Het gaat onder andere om KBC, bpost, Carglass, Eneco, IKEA, ING, Mazda, Mediahuis, Telenet Business, en Wolters Kluwer.
De volledige toepassing, waar op een twee tot drie weken lead time wordt gemikt, betrekt alle leidinggevende en verantwoordelijke stakeholders van het contactcenter. Volgens de organisatie kan de oplossing een kostenbesparing van minstens tien procent opleveren. LevelX4 mikt op korte termijn op meer dan duizend licenties.