OKI Europe heeft met Unit-T een overeenkomst gesloten voor het op locatie verhelpen van mogelijke storingen aan OKI-apparatuur. De keuze voor Unit-T uit Mechelen is gebaseerd op de uitstekende reputatie en uitgebreide technische kennis van het bedrijf in de printermarkt, zegt OKI.
Met zes vestigingen in de Benelux zijn de service engineers van Unit-T bovendien binnen een half uur ter plekke op locatie bij de klant. De OKI-gebruikers nemen rechtstreeks contact op met de printerleverancier voor hulp en advies. Na kwalificatie van het probleem, bijvoorbeeld het vervangen van een printeronderdeel, beoordeelt OKI of een servicemonteur van Unit-T het probleem op de locatie van de klant kan oplossen.
De Unit-T service engineers zijn uiteraard intensief getraind. Zij beschikken over kennis en ervaring op het vlak van alle OKI-oplossingen. Verder hebben OKI en Unit-T heldere afspraken gemaakt voor een zo efficiënt, snel en zorgvuldig mogelijke afhandeling van het onderhoud. Zo worden klanten en betrokken partners zowel online als via SMS op de hoogte gehouden van de voortgang van de dienstverlening.
Adriano Pape, algemen direteur Customer Service Central Region bij OKI: ‘We zijn erg blij met deze nieuwe samenwerking met Unit-T. Onze klanten profiteren van hun relevante ervaring, expertise en geografische spreiding. Daarmee wordt de kwaliteit van onze dienstverlening in de Benelux verder verbeterd.’
Ook Unit-T ziet de nieuwe overeenkomst helemaal zitten. Luc Brusselaers, chief commercial officer bij Unit-T: ‘Wij kijken uit naar een langdurige nauwe samenwerking met OKI. Samen zijn we in staat OKI-gebruikers op een deskundige manier snel maar zorgvuldig te helpen.’