Vincent Bruyneel, voormalig topman van Telenet en Deloitte, gaat aan de slag bij het Antwerpse digitaal agentschap November Five. Hij vervoegt er Philip Vandervoort, ex-Proximus en ex-Microsoft, die er in augustus aan de slag ging.
Bruyneel heeft ruim twintig jaar ervaring in digitale strategie, overnames, corporate development en investeerdersrelaties, vooral in domeinen als telecommunicatie, media en technologie. Hij vervulde verschillende functies in strategie en financiën bij Telenet en Liberty Global en was ook strategy director bij Deloitte.
Bij November Five wordt Bruyneel chief strategy officer en hij zal ook in de raad van bestuur zetelen. Naast zijn strategische rol bij November Five, zal hij ook een rol spelen bij zusterbedrijven als Spencer en deze bijstaan rond strategie, financiën en relaties met investeerders.
‘De digitale uitdagingen en kansen zijn eindeloos en ik ben er echt van overtuigd dat we aan de vooravond van iets groots staan’, zegt Bruyneel in een persbericht. ‘Ik ben blij om deel uit te maken van dit fantastische team met zo’n impact op de digitale betrachtingen van zijn klanten. En ik zal hen ten volle ondersteunen bij het schrijven van het volgende hoofdstuk.’