Hello Customer versterkt zijn raad van bestuur met extra knowhow. De Gentse scale-up kan voortaan rekenen op advies en coaching van Steven Van Belleghem als nieuwe aandeelhouder en Rik Vera, als nieuw lid van de raad van bestuur.
Hello Customer groeide de voorbije twee jaar sterk en werkt ook volop aan de integratie van artificiële intelligentie. De expertise van Van Belleghem en Vera moet die visie ondersteunen in combinatie met een nieuwe kapitaalinjectie van de huidige investeerder Wim Vanhaelemeesch. Na intense contacten en het zien werken van de technologie in tal van bedrijven, waren Rik Vera en Steven Van Belleghem enthousiast om mee te werken aan dit verhaal. Beiden zijn partner bij Nexxworks en worden internationaal erkend als topexpert in het domein van customer centricity.
Hello Customer, opgericht door Leslie Cottenje, Joeri Ponsaerts en Bram De Vos, bouwt technologie die grote bedrijven in staat stelt om te groeien door hun klantbeleving in kaart te brengen en te verbeteren. De software, gebaseerd op het model van de Net Promotor Score, helpt bedrijven om voortdurend naar klanten te luisteren en medewerkers bewust te maken van hun belangrijke rol in dat proces. De voorbije twee jaar groeide het bedrijf van drie naar vijftien medewerkers. Het heeft klanten in binnen- en buitenland waaronder de FNG retail groep, Veritas, e5 mode, Terre Bleue en AXA Bank.