UnifiedPost, leverancier van elektronische facturatie- en registratiediensten, kondigt de overname van Onea (real-time acounting) en Nomadesk (bestandsdeling) aan. Met deze overname wil UnifiedPost een brug bouwen tussen de interne systemen van deze bedrijven en de software van UnifiedPost. Klanten kunnen hiermee naar eigen zeggen naadloos werken met de aangeboden diensten.
Eerder dit jaar werd de overname van Nomadesk al bekend door een kleine paragraaf in een persbericht van de GIMV over zijn resultaten. Nu maakt de leverancier van facturatieoplossingen ook bekend Onea over tenmen. UnifiedPost zet met de overnames een stap vooruit in haar betrachting om een one-stop-shop portfolio van b2b-diensten aan te bieden aan klanten.
In de komende maanden zullen Onea en Nomadesk geïntegreerd worden in de organisatie, met respect voor hun eigenheid. UnifiedPost voorziet ook bijkomende investering om meer waarde uit de huidige platformen te halen. Verder zal het bedrijf ook een nieuw centraal hoofdkantoor in Gent in gebruik nemen om de dienstverlening te stroomlijnen.