Bij het Herentalse digitale marketingbureau Intracto is Dieter van Esch voortaan Director creative and client services. Van Esch was voorheen Head of Brands en partner bij RCA Group.
In zijn nieuwe functie neemt van Esch een team van 27 accounts en creatieve geesten onder zijn vleugels. Hij zal onder meer verantwoordelijk worden voor de verdere integratie van Intracto met het zusterbedrijf en reclameagentschap Mosquito.
‘Marketing en technologie gaan steeds meer hand in hand’, zegt van Esch. ‘Wat je zowel above als below doet, wil je op het einde van de dag voelen in je business. Daarom is het belangrijk ‘stop and hold’-momenten te creëren bij klanten en prospecten, om die vervolgens om te zetten in upscaling of conversies. Met de gecombineerde krachten van Intracto en Mosquito bouwen we verder aan het bureau van de toekomst: meetbare resultaten doorheen alle activiteiten.’
Niet enkel van Esch versterkte trouwens recent de rangen van Intracto, in de eerste zeven weken van dit jaar werden nog zes andere mensen aangetrokken: Inge Damen (Accountmanager), Stijn Smets (Art director), Maarten Heip (Drupal developer), Ruben Jacobs (Symfony developer), Noortje Kuppens (Digitaal strateeg) en Jens Luyten (Front-end developer).
Intracto heeft roots als websitebouwer, maar evolueerde al snel naar een full service digitaal agentschap met focus op strategie, technologie, marketing en creatie. Het bedrijf heeft onder meer Zenito, Brussels Airport, Contigo en Essent in de klantenportefeuille zitten.