Ict-leverancier Nextel, met vestigingen in Wommelgem en Zaventem, gaat zijn productportfolio uitbreiden met CC4Skype. Deze applicatie voor Skype for Business biedt een oplossing voor het routeren en afhandelen van klanteninteracties via verschillende kanalen.
Het van oorsprong Nederlandse CC4Skype probeert de leemte op te vullen die Skype for Business nog heeft op het gebied van klantencontacten. Zo voorziet de software onder meer in het routeren van meerdere media, callback, realtime en historische rapportage, dashboard, recording en de integratie met externe (crm)-systemen. Het heeft ook telefoniste-functionaliteiten en een chef-secretaresse schakeling. CC4Skype wordt beheerd met een grafische beheertool, waarmee klanten zelfstandig hun routeringen kunnen aanpassen.
‘Onze missie is om onze klanten voorsprong te bieden in hun business’, vertelt Nextel-ceo Peter Roelens. ‘Vandaar dat het essentieel is om de meest innovatieve tools aan te reiken die hun dienstverlening aan klanten verbeteren. Wij waren op zoek om ons Contact Center-portfolio aan te vullen met een schaalbare en flexibele oplossing geënt op Skype for Business en die bovendien ook geschikt is voor klanten met een lichtere behoefte aan Contact Center-functionaliteit.’