Een nieuwe end-user feedback-module van Nexthink biedt directe communicatie tussen eindgebruikers en it-beheer. Op deze manier krijgen beheerders realtime inzicht in de it-benodigdheden op de werkvloer.
De nieuwe end-user feedback-module van Nexthink maakt het voor beheerders mogelijk om vragen te stellen aan eindgebruikers op het apparaat dat ze op dat moment gebruiken. Door deze informatie over zakelijke toepassingen en diensten realtime te verzamelen, zijn beheerders sneller in staat de juiste beslissingen te nemen. De combinatie van feedback van eindgebruikers en analyse op endpoint-niveau biedt zowel kwantitatieve als kwalitatieve data om de bedrijfsproductiviteit te verbeteren.
De Nexthink end-user feedback module is onderdeel van Nexthink versie 6.7, de recente upgrade van de software voor werkplekmonitoring en -analyse. Voor het eerst kan directe feedback samen met honderden metrics gemeten in Nexthink Collector worden geanalyseerd. De context die de feedback biedt zorgt voor een groter begrip en daarmee een grotere gebruikerstevredenheid; een cruciaal onderdeel van de ITIL-aanpak.
Nexthink 6.7 biedt nu de mogelijkheid om scores te wegen op basis van technische en niet-technische factoren en meeteenheden gezamenlijk. Op de manier is it makkelijker meetbaar te maken en zijn kpi’s te meten zoals eindgebruiker-performance, status van de infrastructuur en servicekwaliteit. Bovendien zorgt de nieuwe portal analytics voor een snellere diagnose, doordat details van specifieke indicatoren al in een dashboard zijn te zien, zonder diep in een indicator te hoeven duiken.