Tobania, een it-speler op de Belgische markt, komt met zijn nieuwe business unit Effective Business Services. De Effective Business Services consultants vertrekken vanuit het basisprincipe dat elk digitaliseringsproject vanaf het concept tot aan de oplevering goed afgestemd moet worden op de objectieven van de klant. De sleutel tot succes is communicatie op maat, vanaf de kiem van een projectidee tot en met de adoptie door de eindgebruiker.
Deze divisie Effective Business Services werd opgezet door delivery & recruitment manager Kim Leemans, die Dirk Depré als field manager en Willem Van Der Meiren als business unit manager aan boord haalde.
De unit wil de connectie maken tussen it en business. De business unit zal zich vooral van concurrerende initiatieven onderscheiden in kwalitatieve communicatie, vanaf de kiem van een digitaliseringsconcept tot en met de adoptie door de eindgebruiker. De nieuwe unit vervolledigt Tobania’s ambitie om zich als one-stop-shop voor digitalisering te profileren. Het verruimt de perceptie van Tobania als it-partner en zet het bedrijf op de kaart als dienstverlener op het vlak van businessoptimalisatie. Tegelijk integreert Tobania deze aanpak en visie in de bestaande dienstverlening.
De bedoeling is om tegen eind 2016 over een tien-koppig team te beschikken.