De technologie-onafhankelijke helpdesk van Insight, eerder dit jaar opgericht in het Verenigd Koninkrijk als Insight Managed Services Center, wordt nu ook actief in België. Een team van it-experts neemt de ondersteuning van hard- en software volledig uit handen van de klant.
De nieuwe service van Insight past in de ambitie van de ‘trusted it-advisor’ om bedrijven en organisaties een totaaloplossing voor hun it-omgeving aan te bieden. Insight BeLux staat vooral bekend als software adviseur, maar breidde in mei van dit jaar al zijn diensten uit met hardware. Nu komen daar ook it-support diensten bij.
Insight biedt in België technologie-onafhankelijke support in drie talen. ‘Veel it-bedrijven bieden ondersteuning in specifieke domeinen, maar klanten hebben meestal technologie in huis van verschillende leveranciers. Een eigen it-helpdesk organiseren die op de hoogte is en blijft van de laatste ontwikkelingen in hard- en software is duur. Het is veel kostenefficiënter om je support uit te besteden aan Insight Managed Services Center. De kost is voorspelbaar voor bedrijven en ze hoeven zich niet meer te bekommeren om personeel of het up-to-date houden van technologiekennis’, geeft Marie del Marmol, country manager Belux aan.