CentralApp heeft bij verschillende business angels vijfhonderdduizend euro opgehaald. De Brusselse start-up biedt een tool voor het beheer van de online aanwezigheid van bedrijven op onder meer Facebook en Google. Het geldt wordt ingezet voor productontwikkeling en internationale groei.
Met CentralApp kunnen bedrijven zich in één keer aanmelden op vijftien websites (Facebook, Yelp, Google, …) en dit centraal beheren. Het rekent op steun van Grégoir de Streel, Jean Zurstrassen en Thomas Vanderlinden.
Het bedrijf telt naar eigen zeggen meer dan duizend klanten, maar wil sneller groeien. De fondsenwerving van vijfhonderdduizend euro wordt gebruikt om de centralisering nog verder door te trekken. Het lanceert integraties met gespecialiseerde tools om online te reserveren en bestellen. Een restaurant kan voortaan zijn CentralApp account koppelen aan zijn reservatiesysteem (bijvoorbeeld The Fork, Resengo) of aan zijn partner voor leveringen (zoals Deliveroo of Just Eat). Een schoonheidssalon van zijn kant kan het beheer van zijn agenda koppelen aan Treatwell.
Daarnaast maakt deze fondsenwerving het mogelijk om naar nieuwe landen uit te breiden. De expansie zal op een gestaag ritme verlopen, om alle klanten de best mogelijke dienstverlening te blijven waarborgen.