Vier bedrijven uit de Benelux wisten recent een Selligent Award in de wacht te slepen. De leverancier van consumer-first marketingoplossingen bekroont hiermee de meest vernieuwende en doeltreffende klantencampagnes op basis van het omnichannel-marketingplatform van Selligent. Bij de winnaars waren vier bedrijven uit de Benelux: MyWay, Ahold/Albert Heijn, Coolblue en ING.
De prijs voor ‘campaign of the year’ ging naar MyWay, het online platform voor tweedehandswagens van D’Ieteren. De MyWay-campagne bestond uit grappige viral tools voor afgestudeerden. Bedoeling van deze tools is ouders te ‘e-chanteren’ om voor hun zoon of dochter een auto te kopen en zodoende engagement te creëren met deze twee belangrijke groepen van consumenten tijdens het aankoopbeslissingsproces.
Ahold/Albert Heijn kreeg de award voor CRM/loyalty, Coolblue werd winnaar in de categorie acquisition/lead en ING won de award voor marketing innovation. In totaal werden in negen categorieën prijzen uitgereikt.