SAP maakte vandaag bekend dat zijn ‘Beyond CRM’-truck van 17 tot 19 mei Brussel aandoet. Dit is de laatste stop in de roadshow van deze truck, die elf landen aandeed.
Bij elke stop werden klanten, prospects, partners en belangrijke personen uit de sector op de truck uitgenodigd, waar SAP-deskundigen een scala aan presentaties, demo’s en cliënt-oplossingen in drie themaruimtes presenteren. SAP Hybris geeft daarbij een kijkje in de keuken van de nieuwste software voor klantbetrokkenheid en commercie. Bezoekers ervaren digitale transformatie uit eerste hand en zien hoe technologie voor marketing, verkoop, handel, service en facturatie samenkomt.
Het indrukwekkende voertuig met het onmiskenbare SAP-merk, 33 ton zwaar en 16,5 meter lang, was tijdens de reis over het continent niet te missen zijn. Aan boord van de truck toont SAP Hybris meer dan honderd demo’s, waaronder de SAP Hybris-cloud voor klanten en SAP Hybris-marketing.
Veel van deze technologieën en oplossingen worden tijdens de reis voor de eerste keer in Europa getoond. SAP Hybris gaat bijvoorbeeld ‘BullsEye’ demonstreren. Dit is een prototype van een technologie die momenteel nog steeds bij Hybris Labs wordt ontwikkeld. Deze tool voor ‘in-store’-klantbetrokkenheid en analyse maakt gebruik van een ivd-selectiemechanisme om klantervaringen te digitaliseren en om gebruikersgegevens in online-klanten om te zetten.