Micropole Belgium en SAP gaan hun partnership verder uitdiepen. Met de certificering als 'SAP PCoE support center' bevestigt het eerste trimester van 2016 de lijn van de twee vorige jaren. SAP geeft Micropole hiermee een blijk van vertrouwen en kwaliteit van de service voor de klanten, die kunnen rekenen op hoogwaardige ondersteuning met het oog op een optimale performantie.
Micropole Belgium, dat als digital services-bedrijf klanten begeleidt bij hun digitale transformatie, ontving vorig jaar een award voor sterkst groeiende SAP-partner. Nu behaalde het ook, zoals het moederbedrijf Micropole, het certificaat ‘SAP PCoE support center’ voor SAP Analytics. Die certificatie kadert binnen het wereldwijde SAP ‘Partner Center of Expertise’-programma. De klanten krijgen de garantie dat een gecertificeerd expertisecenter ondersteuning biedt. De belangrijkste voordelen zijn continuïteit, efficiëntie, reactiviteit, duurzaamheid en kwaliteit. Dit dankzij de SAP-ondersteuning en het SAP Gold Partner-label.
Na een uitgebreide erkenningsprocedure – audit van de organisatie, procedures en instrumenten – verleende SAP Micropole Belgium het recht om klanten SAP-diensten aan te bieden via de contracten ‘Standard Support’ en ‘Enterprise Support’. Dit verloopt volgens de opgelegde werkwijzen, vereisten en kwaliteitsnormen.
De verdienste gaat gepaard met een sterkere competentie van de projectteams. Het bedrijf kreeg ook een eerste certificatie voor zijn Hana-oplossingen. Zo zijn er bij Micropole Belgium de laatste drie maanden zes nieuwe experts bijgekomen om de competenties op het vlak van SAP BI te versterken.
Een andere troef is het expertisecenter ‘Business Planning and Budgeting’. Dat werkt al op drie grote projecten voor gerenommeerde klanten. Voortaan biedt Micropole Belgium al zijn klanten een hoogwaardige SAP-expertise en competentie.