NGData, het bedrijf voor oplossingen in het beheer van klantenervaringen, heeft Belfius Bank gestrikt als klant. Met deze samenwerking wil de bank haar retailklanten een ervaring van de volgende generatie aanreiken. Belfius zal gaan gebruikmaken van de Lily Enterprise-oplossing. De technologie maakt een relevantere klantencommunicatie mogelijk waardoor de bank haar klanten nog beter van dienst kan zijn.
‘NGData is momenteel de enige speler op de markt die zich enkel toelegt op het gerichte gebruik van analyses om klantenrelaties op te bouwen’, vertelt Geert Van Mol, chief digital officer bij Belfius. ‘Wij kijken ernaar uit om met NGData samen te werken om onze digitale transformatie te versnellen en de beste klanteninzichten te ontwikkelen om onze bank te doen groeien.’
‘Het actuele klanten-DNA van NGData vormt een unieke technologie die aansluit op onze omgeving en ons in staat zal stellen om onze big data effectief in te zetten en de besluitvorming in het opbouwen van klantenrelaties zal aansturen’, voegt Geert Van Hove, cio bij Belfius, daaraan toe.